Egészséges reggeli gyerekeknek

Az egészséges reggeli elengedhetetlen a gyerekek számára. Carole L. Adler, az amerikai Élelmiszer- és Gyógyszer-ellenőrzési Hivatal (FDA) dietetikusa szerint amikor a gyerekek kihagyják a reggelit, nem kapják meg azt, amire a leginkább szükségük van. A fejlődő szervezetnek szüksége van az egészséges ételek rendszeres fogyasztására.

A táplálkozástudományi tanulmányok azt mutatják, hogy azok az iskolás gyerekek, akik reggeliznek, jobban teljesítenek az órákon. Mint más étkezések, a reggeli esetében is fontos az egészséges egyensúly fenntartása a gyümölcsök, zöldségek, fehérjék, gabonafélék és tejtermékek fogyasztása által.

Reggeli ötleteim:

  • kásák (zab, kukorica, köles, rizs, quinoa)
  • tejbegríz (teljes kiőrlésű tönkölyliszttel, növényi tejjel, datolyavajjal édesítve)
  • müzlik gyümölcspürével, növényi tejjel
  • gyümölcsös pancake
  • muffin
  • kenőke teljes kiőrlésű kenyérrel (körözött, hummusz, ajvár, avokádókrém, lekvár)
  • gyümölcsös smoothie (granolával)
  • pohárkrémek
  • müzliszelet

http://portal.nebih.gov.hu/documents/10182/525372/EKI+Elelmiszerbiztonsagi+Szemelvenyek+2016_03.pdf/e0e07173-5016-43b7-a744-1912846d7f1e

Ajánlásért fizetség

Szeretnél 500 vagy 1000 Ft-ot keresni könyvenként az ajánlásoddal?

ÉLTETŐ ÉTELEK receptgyűjtemény

Minden, ami tudatosság, egészség, életmód és természetesség

Megvásárolható

E-BOOK

YIYA kedvezménykupon

Növényi tejek a mindennapokban