Paradicsomos vöröslencsés bulgur

Gyakran előfordul az, hogy éppen hazaesünk, és a család már olyan éhes, hogy bármit felfalna, ami csak a kezükbe kerül. Nos, ilyenkor vetem be a bulguros-vöröslencsés egytálételt, amit különböző ízesítéssel is készíthetünk. Szeretjük a paradicsomos-olaszos irányt, de szoktam indiai fűszerekkel is készíteni. Ez a finom étel kicsiknek és nagyoknak is tökéletes, csak a fűszerezésre kell vigyázni. Mivel a bulgur glutént tartalmaz, így ennek az ételnek a kínálását nagyobb mennyiségben csak 1 éves kor felett javaslom.

Hozzávalók:

  • 1 csésze bulgur és vöröslencse fele-fele arányban
  • 1 evőkanál kókuszolaj
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 1/2 csésze házi paradicsomlé
  • bazsalikom, oregánó, rozmaring
  • himalája só

Így készítsd el!

  1. A kókuszolajon néhány perc erejéig forgasd át a vöröslencsét és a bulgurt. Reszeld bele a fokhagymát.
  2. Öntsd rá a paradicsomlevet, és még 1,5 csésze vizet.
  3. Fűszerezd. Tegyél rá fedőt, 20 perc alatt főzd készre.
  4. Főzés közben 1-2 alkalommal keverd át. Ha nagyon sűrű lenne, önts hozzá még egy kevéske vizet.

Szeretnél változatosan és egészségesen főzni a családodnak?

A gyermek születése remek lehetőséget ad arra, hogy változtass az étkezési szokásaidon, megismerj új alapanyagokat, kiegyensúlyozottabb étrendet kövess…. olyat, amely a gyerekednek elengedhetetlen, neked pedig hasznos lesz.

Az vagy, amit megeszel… a gyermeked pedig az, amit megetetsz vele!

ITT A LEHETŐSÉG! Változtass a család étkezési szokásain!

Ajánlásért fizetség

Szeretnél 500 vagy 1000 Ft-ot keresni könyvenként az ajánlásoddal?

ÉLTETŐ ÉTELEK receptgyűjtemény

Minden, ami tudatosság, egészség, életmód és természetesség

YIYA kedvezménykupon

Növényi tejek a mindennapokban